website statistics

Saturday, April 7, 2007

Underhållning

"I think rub on conversation the great word be a complexion" (Jag tror gnida på samtal det stora ordet vara en ansiktsfärg). I går tittade jag för första gången på en piratkopierad film från Thailand (Marie Antoinette) och jag kan bara ångra att jag inte gjort det förr. Hur roligt som helst. Text finns i tio procent av filmen och då ser den ut så här. Förstår inte syftet med texten men skrattar gör man. (I filmen hör man: "After our conversation I think great work will be accomplished"). Ska till Bangkok om en vecka och tar självfallet emot beställningar.
Glaedelig påsk!

1 comment:

anna said...

men vad fantastiskt roligt. kan du inte se om du hittar top gun? den har jag mest sett med dansk text och bara det är roligt så detta skulle ju vara kanon.